Betere dienstverlening met blijere klanten én medewerkers door op een aantrekkelijke manier te zorgen voor meer duidelijkheid.
Zo simpel als dit klinkt zo’n uitdaging kan dit zijn.
Elkaar, het proces, het systeem, het doel écht begrijpen is niet vanzelfsprekend.
Helemaal niet in deze continu veranderende wereld.
Ik help organisaties, en de mensen daarin, uit te zoomen.
Uitzoomen van het proces en uitzoomen van de communicatie.
Wat is er écht belangrijk? Hoe doen we het nu écht? Wat zijn nu écht de (onuitgesproken) verwachtingen?
Iedereen wil met plezier samenwerken aan dat grotere doel.
We moeten elkaar alleen soms wat beter begrijpen.
Ik zorg voor meer duidelijkheid in organisaties om hiervoor te zorgen.
Dit alles met het geloof dat je het leuk en praktisch moet maken.
Jij wil toch ook leuk, praktisch én effectief samenwerken?
De wereld verandert continu en daarmee verandert de organisatie ook continu.
Je bent eigenlijk continu aan het verbeteren om effectief en relevant te blijven.
Om dit gezamenlijk te bereiken moet je blijven communiceren.
Deze communicatiemiddelen zijn hierbij zeer effectief.
Voor het kunnen leveren van een constante kwaliteit is een eenduidige manier van werken erg belangrijk.
Daarnaast is het bij ziekte of vertrek van een collega essentieel om te weten wat de werkwijze was.
Zo kunnen de werkzaamheden snel weer uitgevoerd worden met eenzelfde resultaat.
Tijdens een procesveranderingstraject leert het team ook meteen een methode om het proces continu te blijven verbeteren.
Zo ontstaat er een team wat met plezier, zelfstandig en pro-actief de snel veranderende wereld weet te vertalen naar hun proces en hier de organisatie actief in meeneemt.