Maak zichtbaar waar je als organisatie voor staat, waar je naartoe wilt, hoe je dit doet en wat de (interne) klant hierin mag verwachten.
Door dit expliciet en visueel te maken verwijder je de ruis en creëer je duidelijkheid en betrokkenheid.
Door het visueel te maken breng je de essentie in beeld én voeg je gevoel toe.
Je wéét niet alleen wat de bedoeling is.
Je vóelt het ook.
Je voelt de Why, How en What van de organisatie.
Hierdoor willen medewerkers actief bijdragen en klanten er onderdeel van zijn.
Jullie Hoe, Wat en Waarom is ergens uitgeschreven.
De visie en missie staat op de website. Het meerjarenplan/ koersplan/ strategiedocument is vindbaar op intranet. Er is misschien ergens een procesflow op een schijf.
Maar hoe actief wordt er echt mee gewerkt? Hoe motiverend en inspirerend is het? Zijn ze makkelijk als kapstok en kader te gebruiken in de dagelijkse praktijk?
Door het fundament van de organisatie toegankelijk en aantrekkelijk te maken én regelmatig terug te laten komen ontstaat een gezamenlijk beeld. Er is minder ruis en miscommunicatie waardoor je sneller en makkelijker resultaten behaalt.
Breng het fundament in beeld in drie platen:
Maak je Waarom zichtbaar en laat je ambities & plannen zien.
Maak je Wat zichtbaar en laat zien waarvoor klanten bij jou moeten zijn.
Maak je Hoe zichtbaar en laat zien hoe je de (interne) klant helpt en wat deze mag verwachten.
Mensen verwerken beeld 60.000! keer sneller dan tekst.
Je krijgt een enthousiaste meedenker en verduidelijker die de essentie in beeld brengt:
Wat wil je vertellen aan wie en waarom? We gaan in gesprek over de aanleiding en het doel en ik bevraag je over de inhoud.
Dit scherpt de boodschap aan en geeft nieuwe inzichten.
Je ontvangt vervolgens een offerte op maat met mogelijke planning waarna we verdergaan naar stap 2.
Met alle input van het gesprek en de achterliggende stukken ga ik aan de slag.
Ik vat samen, analyseer, schrap, vul aan, orden, herschik en verbeeld.
In meerdere rondes brengen wij uiteindelijk samen de essentie op aansprekende wijze in beeld.
Tijdens de verschillende reviewmomenten (veelal 3) ontwikkelen we de visual(s) verder en kan er tussendoor getest worden bij leden van de doelgroep.
Wanneer de visuals af zijn ontvang je deze in PNG en PDF.
Nu is helder én voelbaar waar jullie voor staan. Op naar nog meer impact!
> De levertijd voor een visual is gemiddeld 3 weken*.
> De levertijd voor een animatie van een visual is gemiddeld 4 weken*.
Ervaring leert dat de levertijd veelal afhankelijk is van de agenda’s van opdrachtgever en stakeholders waarbij de genoemde levertijden het gemiddelde zijn. Soms kan het dus sneller gaan en soms duurt het wat langer.
* Onder voorbehoud van ziekte en vakanties.
> Iconen in losse PNG > 147,-
> Video van de visual > vanaf 597,-
> Animatie van de visual (tot 2 minuten) > vanaf 1.797,-
> Procesbegeleiding > op aanvraag
Uiteraard is er maatwerk mogelijk. Bel even of plan een kennismaking om de mogelijkheden te bespreken.
Genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Zitten jullie nog middenin het vormingstraject en weet je nog niet precies wanneer jullie de andere visuals in kunnen vullen?
Geen probleem.
Na opdracht heb je 6 maanden de tijd om de visie, de diensten en het proces scherp te krijgen en te laten verbeelden.
Er worden cookies gebruikt op deze website. Deze worden gebruikt voor het bijhouden van statistieken, om voorkeuren op te slaan en voor marketingdoeleinden. Zo wordt de structuur, navigatie en inhoud van de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt zodat je hem altijd en overal kunt bezoeken en de informatie kunt raadplegen wanneer je wilt
Door op ‘Accepteer’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van de cookies. Je kan ook klikken op ‘Weiger’ of ‘Meer info’ bekijken.